Møde- og konferencelokale
I Hotellets møde- og konferencelokale er der plads til 35 personer. Lokalet er placeret i stueetagen med egen udgang til en hyggelig gårdhave.
Lokalet er udstyret med projektor, som er til fri afbenyttelse under dit møde. Du skal selv medbringe egen computer.
Pris
Prisen er 400 kroner pr. person ved min. 10 personer.
Forplejning
Når du afholder et møde eller et andet arrangement i vores møde- og konferencelokale inkluderer det morgenmad, formiddagskaffe, frokost og eftermiddagskaffe og kage til alle deltagere. Al mad laver vi primært af økologiske råvarer.
Forplejningen består som udgangspunkt af:
- Morgenmadsbuffet.
- Formiddagskaffe/te serveret med lidt sundt og sødt.
- Frokost som er en lækker buffet.
- Eftermiddagskaffe/te serveret med skåret frugt og hjemmelavet kage.
Private arrangementer
Vores møde- konferencelokale kan også lejes til private arrangementer, eks. konfirmation eller bryllup.
Ring og hør om mulighederne for private arrangementer på tlf.+ 45 8220 5888.
Ved afbestilling:
- over 15 dage før dit arrangement, skal der ikke betales.
- under 14 dage før et arrangement, skal 50% af prisen betales.
- 7 dage før et arrangement, skal hele beløbet skal betales.